2013年8月22日星期四

辦公室書里語 第四講 餐廳正正在哪

Directions to the lunch room

A: Excuse me,翻譯, ma’am,中法互譯?

B: Yes. What can I do for you?

A: I’m new here and I can’t seem to find the lunch room.

B: Oh, it’s right downstairs. I’m going there myself. Just follow me,日譯漢.


餐廳正在哪

A:那位姑娘,打攪您一下?

B:有事要我幫脚嗎?

A:我是新往的,我仿佛找不到餐廳了。

B:噢,便正在樓下。 我正要往那呢,跟我走吧。

没有评论:

发表评论