2013年9月10日星期二

辦公室書里語 第77講 Calling in sick

Calling in sick

A: Hello, Ms. Murphy?

B: Yes? Who’s calling?

A: It’s John Anderson.I’m afraid I’m going to be out sick today. I’ve got a nasty cold. I hope you don’t mind, ma’am.

B: No, that’s no problem. I’m sorryto hear you’re not feeling well. Get some rest. If you need to see a doctor, let me know.


請病假

A:喂,摩菲姑娘嗎?

B:是的,您是哪位?

A:我是約翰·安德森。恐怕来日我得請一天病假。我傷風得很利弊。我渴望你不介懷,婦人。

B:出題目。很遺憾聽到你身体不佳。栖息一下。如果須要看年夜伕,告诉我一聲。

没有评论:

发表评论